fredag 6 juni 2008

Say something new

Idag vill jag ha något mer än allt jag har och allt jag får.
Jag vill ha något nytt och outforskat, något spännande och intet sägande.
Men ändå känns det som om det vore bäst att ta ett eller två steg tillbaka, låsa in sig i glasburen och bara studera hur alla är och beter sig, hur världen egentligen ser ut, när man inte är för upptagen av att leva i den. frågan är vad som är bäst? Allting bär ju på sina konsekvenser, ibland avskyr jag dem och ibland kan jag acceptera dem. Men vilket jag föredrar har jag ingen aning om.

Jag vet att det är skönt med sommarlov iaf :)
Att Dane är bra som skickar mig massor bra musik och att det är fint väder och jag gömmer mig för solen.. Mina kinder har fått nog, det bränns! Men ah, sen ska det minsann bli sola av.

Stallet är dagens händelse, och sen VRÅL ikväll är klart! Imorgon med för den delen, det ska bli roligt faktiskt, även om jag är så trött att jag känner för att bara åka ut till landet och lägga mig på gräsmattan med lilla kaninen min. Men det kommer dagar till det med, nu är det en partyhelg och då är det! Men på söndag däremot ska jag ut till Hållsta på besök, så får vi se hur det slutar :) Kanske kan bli något att kämpa för! Man vet aldrig.
Bara att hoppas på det bästa.

Gårdagen var trevlig iaf, trots skolavslutningsångest och hemsk värme. Vi firade världens bästa Lisas student vilket var enbart trevligt :) Dock fick vi vänta på henne i tre timmar medan hon gled runt i en snygg blå bil och bara hade trevligt, men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge! Så sant som det är sagt, sen blev det trevligt med Johanna på vägen hem och till folkparken för Fest. Så ah, det var trevligt.
Nu blev det bråttom! puss hej

Inga kommentarer: