lördag 7 juni 2008

I wish you could hear me now

Kanske var gårdagens inlägg intressantare än de flesta andra jag skrivit. Kanske inte, vem vet?
Jag var iaf i stallet, och på Vrål. Det var trevligt och jag har blivit kär i ännu ett Pop band ^^ Dance me dead, kolla myspace om ni känner för det. Det var hiskligt trevligt att stå där och flyta in i musiken iaf, bara sväva iväg. Det är något jag är bra på har jag märkt. Det är nog enda gången jag riktigt vågar släppa all kontroll och bara vara, inte tänka. Eller jo, det gör jag nog men ah näst intill inte.

dock är jag jag trött nu, men ah, jag ville inte sova ensam så jag promenerade hem till Simon och sov där, eller sov, jag kan inte sova borta :O jo, lite men inte mycket. så jag lär ju vara helt död ikväll när vi kommer hem efter vrål och Ceasars, men det är sånt man får ta.
På söndag måste jag vara pigg, sen är det full rulle sommarlov som gäller! : )

nu ska jag prata med simon och sen till stallet, tjoheej

Inga kommentarer: